To, że notesy reklamowe są bardzo istotnym, a co najmniej przydatnym gadżetem, który bardzo często stanowi istotne uzupełnienie różnych kampani reklamowych nie jest szczególnym odkryciem. Fakt dużej popularności notesów i notatników reklamowych ma swoje uzasadnienie w niepodważalnie atrakcyjnej cenie w stosunku do takich gadżetów jak przykładowo pamięci usb, czy też maskotki. Nie oznacza to, że inne gadżety niż notesy nie mają sensu, a jedynie jest to zwrócenie uwagi na jedną z najistotniejszych zalet notesów w formie reklamówek.
Wiele firm przekonawszy się do notesów jako źródła niedrogiej i dobrej reklamy, staje przed trudnym wyborem. Okazuje się bowiem, że w ofertach drukarń i wydawnictw reklamowych znajduje się ogromna ilość różnych rodzajów notesów, które różnią się ceną, formatami, sposobami wykończeń. Część z oferowanych notesów reklamowych zdobione są przeróżnymi grafikami, inne zaś pozostawiają pełne pole do popisu dla grfika, który może stworzyć grafikę reklamową na notes na zamówienie.
Wśród notesów reklamowych bardzo popularne są zwykłe bloczki z kartkami mającymi zadruk reklamowy z logiem oraz dowolną grafiką firmową. Bloczki takie charakteryzują sie najniższą ceną ale nie sprawdzą się najlepiej jako gadżet lub upominek firmowy, gdyż nie są o ne na tyle atrakcyjne aby mogły przyciągać swoją formą nowych klientów. Takie notesy najlepiej zamawiać jest na własny, wewnętrzny użytek, czyli dla własnego personelu, który może nanosić na nich krótkie informacje dla klientów lub nanosić własne notatki.
Kolejną popularną opcją określaną jako notesy reklamowe są notesy spiralowane. Ten rodzaj notesów reklamowych najczęściej cechuje się atrakcyjnym wyglądem i projektem graficznym okładki oraz zadrukowanymi nadrukiem firmowym wnętrzami, które łączone są z okładką notesu za pomocą metalowej spirali. Takie notesy są dobrym kompromisem między ceną a atrakcyjnością pod względem użyteczności jako gadżetu reklamowego. Takie notesy z powodzeniem można wręczać klientom jako podarunek, a to powinno pozytywnie odbić się na rozpoznawalności marki lub produktu, który reklamują takie notesy.
Ostatnim i jednocześnie najciekawszym rodzajem notesów reklamowych są notesy szyte, które w formie przypominają książki. Takie notesy idealnie nadają się jako notesy reklamowe głównie ze względu na prestiżowy i atrakcyjny wygląd. Takie notesy reklamowe najczęściej spotkać można w oprawach skóropodobnych lub zadrukowanych dowolną grafiką. Niestety luksus pociąga za sobą cenę... Takie notesy są najdroższym rodzajem notesów reklamowych ale inwestycja właśnie w nie z pewnością zaowocuje podniesieniem prestiżu firmy!
Dobrym przykładem dużej różnorodności notesów reklamowych jest strona www.studiokalendarzy.pl, na której poza kalendarzami znajdują się bardzo ciekawe i eleganckie notesy reklamowe. Niejednokrotnie odwiedzałem już ich stronę i zawsze jestem pod wrażeniem zarówno tych notesów, które już widziałem jak i tych nowych, które pojawiają się przynajmniej raz na trzy miesiące. Wszystkich, których interesują notesy reklamowe odsyłam bezpośrednio do strony poświęconej właśnie notesom studiokalendarzy.pl/notesy-reklamowe.
Jak łatwo zauważyć notesy reklamowe są bardzo szerokim tematem, który niemal z dnia na dzień dostarcza coraz to nowych propozycji. Bez względu jednak na to jakiego rodzaju notesy zainteresują Państwa najbardziej, zawsze warto mieć je pod ręką, gdyż są wręcz idealne podczas pełnienia obowiązków służbowych jak i jako gadżety.